【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃浩然捱到流血暴瘦為養家頂住 因一句話即戒18年煙癮

發佈時間: 2019/10/29

現年44歲的黃浩然為拍劇可謂搏盡無悔,入行12年,曾在影圈、電視圈努力過,惟一直與視帝無緣,甚至捱到患貝賽特氏症(一種原因不明的血管炎),不但出血暴瘦,更要住院半個月,痛失上位機會。有傳黃浩然一直對此耿耿於懷,加上黃心穎的「安心偷食」事件要重拍《法證先鋒IV》,打亂他預先計劃好的工作,令他意興闌珊,在「杜Sir」杜琪峯拉攏下將會離巢。

昨晚(28日)黃浩然出席活動時否認因不愉快而離巢,澄清與TVB還有合約,但他承認現時與古天樂旗下公司簽了經理人合約,指二人相識20年,1999年和他首次合作,早排傾合作一拍即合:「唔好打爛我飯碗...我對電影仍然有夢,依家算有氣有力,再大啲冇咁嘅力。大家覺得我同古仔冇乜合作,但我哋都有溝通,透過師父杜琪峯有定期聚會見面。」黃浩然又希望影視兩邊走:「早上起身湊仔之後做運動,隨時可以準備挑戰。」話雖如此,黃浩然自從2014年患過大病就全面減產,如今突然搏到盡,不少網民都擔心他又捱到出事。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黃浩然微博)

想當年,黃浩然中學畢業獲杜琪峯發掘,拍攝《十萬火急》,同場還有劉青雲和方中信等,後來拍《孤男寡女》角色戲份算重,可惜未有爆紅。2006年,黃浩然加入TVB拍過多齣受歡迎劇集,如《拳王》、《果欄中的江湖大嫂》,可都與視帝無緣。為此,黃浩然努力劇接劇,說過可一年開365日工,凌晨3點收工,早上6點半就可開工,希望以最短時間拍最多的劇,連父親節都過不到。

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黃浩然instagram)

結果2014年,黃浩然患上貝賽特氏症。他接受傳媒訪問時大爆因喉嚨潰爛無法進食、吞嚥,每日只可吊鹽水致暴瘦10幾磅,甚至有出血、失聲、眼睛發炎、視力模糊等症狀:「喉嚨爛晒,條脷出晒血,吞口水都吞唔到,食唔到嘢,瞓覺瞓唔到,嚴重時講唔到嘢。」黃浩然當時向TVB請了幾個星期假留院治療,自嘲如同喪屍。

幸好黃浩然得老婆製作愛心飯盒,其後亦慢愎康復,惟《張保仔》男主角之位就讓給洪永城,連同其他工作失去過百萬收入。黃浩然話《張保仔》雖是很重要的事業里程碑,不過他開始醒覺妻兒比工作更重要。所以病癒後更珍惜健康,還把18年的煙癮戒掉,由一日一包煙到完全不吸:「我老婆同我講咗句毛管戙嘅話:『第日我父母走咗、親人走晒,我最親嘅得番你同2個仔。』聽完我啲眼淚係咁飆。呢個世界冇咗邊個都得,但屋企冇咗我就唔得!」現在4年多過去,黃浩然身體也變得更好:「我無諗咁多,純粹唔食(煙)。唔係迫自己戒,住醫院住咗個幾月,順理成章無食,個人好似乾淨咗。」

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黃浩然instagram)

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黃浩然instagram)

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黃浩然instagram)

 

 

 

撰文:張芷晴